Saturday, January 21, 2017

Obiective urmărite

Blogul acesta CULTURISMUL ROMÂNESC are mai multe obiective dintre care enumăr prezentarea acelor aspecte din acest domeniu legate de:
- culturiști;
- autori de cărți;
- evenimente;
- personalități;
- competiții;
- reviste;
- puncte de vedere;
- interviuri.
De când am început activitatea pe blogul ACTUALITATEA ROMÂNEASCĂ, am scris destul de mult despre culturism și m-am gândit că este bine de acum încolo să fac un blog specializat, pentru că domeniul este deosebit de interesant. Experiența acumulată în zona culturismului și nenumăratele discuții pe facebook cu unii dintre cei mai mari culturiști din România, mă îndreptățesc să sper că pe un blog separat voi avea șanse bune să fac cunoscute elemente interesante din acest domeniu. Există multe aspecte în mediul virtual legate de culturiștii de la noi, există mult material și pe youtube, dar unele lucruri trebuie reunite. 
Cred că am căpătat o oarecare experiență în a scrie materiale despre culturism și tocmai acest lucru mă determină să fiu optimist. Acolo pe blogul ACTUALITATEA ROMÂNEASCĂ voi mai pune din când în când și materiale despre culturiști, dar numai dacă se înscriu în topicul acestui blog. Îmi propun ca nimic despre ceea ce este scris pe acest blog să nu mai fie anunțat de mine pe facebook. Îmi doresc un alt public pentru acest blog, este vorba de publicul care aprofundează unele aspecte legate de culturism. Îmi propun ca blogul de față să prezinte interes și cei ce citesc să afle lucruri de care aunumite lucruri de învățat.

(21 ianuarie 2017)

No comments:

Post a Comment